Referat af generalforsamling 2015

Bøgelundens konstituerede bestyrelse består af følgende medlemmer :

TITELNAVN & HUSNUMMERFUNKTION
FormandThomas Dalsgaard, 27Formand
BestyrelsesmedlemBrian Brigsted, 45Ansvarlig for vej & fællesarealer
BestyrelsesmedlemLars Jepsen, 51bIT Ansvarlig, WebMaster
BestyrelsesmedlemEinar Chr. Højsgaard, 5Kasserer
BestyrelsesmedlemSøren Mogensen, 1Sekretær
SuppleantLars Bjergø, 29 
SuppleantNiels Jørgensen, 25 
SuppleantMorten Pedersen, 47 
RevisorTina Rasmussen, 15 
RevisorNiels M. Clausen, 11 
RevisorsuppleantAnders Jensen, 41 
RevisorsuppleantMogens Pedersen, 49 

Hermed referat fra Generalforsamlingen i grundejerforeningen Bøgelunden torsdag d. 22. april 2015.

1. Valg af dirigent

Anette Frank, nr. 17, valgtes.


2. Formandens beretning for det forløbne år

Vi har haft én grøn dag i slutningen af maj. Der var god tilslutning til arrangementet.
Grøn dag 2015 er i slutningen af maj. Vi må se om der er behov for en grøn dag senere på året.
Legepladsen bliver fortsat repareret, så den står forsvarligt.
Støjvolden blev klippet både udvendigt og indvendigt i sensommeren af Hans Lagoni.
Der har vist ikke været rotteproblemer i 2014?
Vi fik beskåret kvarterets frugttræer i efteråret af en fagkyndig gartner.
I vinter fik vi renset vores rendestens brønde (er vist ikke sket før).
Det er muligvis tid til revnemastik i år. Asfalten skal holde ca. 5 år endnu.
Ca. 2019 planlægger Horsens kommunen – som en del  byens grønne miljøstrategi – at sydbyen inklusive Bøgelunden skal tilsluttes fjernvarmeværket. I den forbindelse graves fjernvarmerør ned i kvarteret. Vi bør til den tid forsøge at lave aftale med kommunen om ny vejbelægning og dele omkostningen med kommunen. Hver enkelt boligejer har tilslutningspligt og skal senest  10 år fra 2019 være tilsluttet. Det skal bemærkes at forslaget er i høring, og endnu ikke vedtaget af kommunen. Vi har ikke modtaget nogen information officielt.
Vi sparer fortsat op til asfalt, og foreslår at fortsætte opsparingen. Vi foreslår derfor uændret kontingent kr. 1800 for næste år, også fordi vi forventer at måtte investere i ny havetraktor indenfor overskuelig tid.
Einar Højsgaard har tilbudt at være klippemand i år, og bestyrelsen er glade for at han tager tjansen. Plænetraktoren holder forhåbentlig endnu et år.
Vejbump på Ternevej ligger stille hos Kommunen. Vi har forhørt os, og ingenting er planlagt. Vi må fortsat gøre kommunen opmærksom på behovet.
Til sidst – bestyrelsen opfordrer til at alle i kvarteret viser ansvar for at kvarteret  holdes pænt. Ligger der for eksempel affald på fællesarealerne, er man velkommen til at samle det op.

Der var i 2013 ingen nye tilflyttere.

3. Aflæggelse af regnskab underskrevet af kasserer og revisor

Regnskabet, som er blevet omdelt til alle husstande, blev gennemgået og godkendt.

4. Rettidigt indkomne forslag

Danner Kirkel i nr. 23 har foreslået at støjvolden klippes på toppen. Dette blev nedstemt med alle tilstedeværende stemmer imod.

5. Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent

Budgettet, som også er omdelt til alle husstande, blev gennemgået og godkendt.

Næste års kontingent blev fastsat til kr. 1.800,-/husstand.

6. Valg af formand for bestyrelsen

Thomas Dalsgaard, nr. 27, fortsætter som formand.

7. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer samt 3 suppleanter

Lars Jepsen, nr. 1 og Brian Brigsted nr. 45 fortsætter

Suppleanter :

Lars Bjergø, nr. 29, Morten Pedersen, nr. 47 & Niels Jørgensen, nr. 25 modtog alle genvalg.

8. Valg af 2 revisorer samt 2 revisorsuppleanter

Tina Rasmussen, nr. 15 & Niels Munk Clausen, nr. 11 genvalgtes.

Suppleanter :

Mogens Pedersen, nr. 49 & Anders Jensen, nr. 41 fortsætter også.

9. Eventuelt

Søren Mogensen, nr. 1 og Morten Pedersen, nr. 47 fortsætter som legepladsinspektører

Regnskab

REGNSKAB MANGLER

TAK FOR GOD RO OG ORDEN VED GENERALFORSAMLINGEN.

Scroll to Top